Förutfattade meningar...

Jag tycker att jag är en "open minded" tjej.... men har idag kommit på mig själv med att jag nog inte är så frisinnad som jag trodde.... hmmm... Det är besvärligt när man kommer på sig själv med att inte tycka om personer som man knappt träffat... som man egentligen inte känner...Varför blir det så?? ... Att man får obehagskänslor... att man känner att man inte kan lita på personen i fråga?? Är det kvinnlig intuition?? Eller är jag bara en trångsynt människa som inte vill släppa in nya människor i mitt liv??.... NÄÄÄÄÄ!! Så är det verkligen inte!!! ..... Jag röstar på kvinnlig intuition... Jag återkommer när jag vet.....

Undrar vad folk tycker om mig??.... är det så att det finns förutfattade meningar om mig?? Om hur jag är som person....  När jag var yngre fick jag ofta höra att "du är inte alls som jag trodde" .... Undrar om det är så fortfarande?? Att jag ser ut att vara en sorts människa men är på ett helt annat vis... hmmm... Vilka singnaler sänder jag ut till min omgivning??? Tål att tänkas på.... Jag vet att mina vänner tycker att jag är en omtänksam, snäll och rolig tjej. Behöver jag då verkligen bry mig om vad andra tycker och tänker.... de som inte känner mig....

FÖR ETT TAG SEN - den obligatoriska hotellfrullen
NU - jobb, jobb, jobb
SEN - en tur på stan, behöver upphängningsanordningar till de nysydda gardinerna
IKVÄLL- hmmm... vi får se


Kommentarer
Postat av: Miss erica

Glad, öppen, hjärtlig, en riktig hot-mama/, duktig, inspirerande.... bara sådär tagit ur det blå det första jag tänker om dig ;-) kramen

2008-05-28 @ 12:06:37
URL: http://wonderwoman80.blogg.se/
Postat av: veronika

Du är supersnäll, glad och alltid trevlig" sådeså;=)kram

2008-05-28 @ 12:09:40
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Elaine

Finns inte tillräckligt med ord kompis... :)



Men jag blir toknyfiken på vem du känt så om? hihi.. för sån e jag. Skvallertant, nyfiken och med ett par ganska söta horn i pannan... :D

2008-05-28 @ 12:22:43
URL: http://faldarello.com
Postat av: Ulrica

Åhhh flikkor... :D:D



Kan bara säga att jag tycker om er sååååååå mycket :) Ni är bäst!!!!



KRAM

2008-05-28 @ 12:46:16
Postat av: Mia

Sen jag träffade dig första gången har jag tyckt jätte mycket om dig... det vet du. Ju mer jag har lärt känna dig, som vän och kollega, så tycket jag bara mer och mer om dig. Jag är så glad att våra vägar har korsats och att jag har fått lära känna dig mer och mer...

Liksom Elaine är jag jätte nyfiken på vem du har dessa kännslor om ... du måste maila och skvallra... är så nyfiken på världen utanför blöjbyten och amming. :o) KRAM Mia

2008-05-28 @ 15:04:10
Postat av: Karin

Vilket inlägg. Hade typ kunnat skriva ett likadant själv:-D Jag har också hört ibland att folk trott att jag varit annorlunda än den jag är. Typ "men hon var ju jättetrevlig!!". Jag bara....ööööö. ser jag riktigt dum och otrevlig ut dårå eller vad.

Nä fy, jag vill se snäll ut för jag är faktiskt en snäll person:-)

Kramen!!!

2008-05-28 @ 15:48:30
Postat av: Ulrica

Mia... vad söt du är :) Ååå du vet att jag känner samma sak! Jag är glad att ha dig i mitt liv!!! Klart jag ska skvallra, jag tror att du vet vem det är och att du känner på samma sätt.... Jag är oxå nyfiken... på Tilly :D



Karin... Visst är det konstigt vi att man skapar åsikter om människor man inte känner...hmmm.. tycker vi inte om ;)...

Jag tycker att du ser ut som världens goaste tjej

jag :D



Stoooor bamsekram till er!

2008-05-28 @ 17:15:09
Postat av: Sophie

Världens finaste tjej! :D Både ute o inne!



Ha en underbar torsdag!!!!! KRAM

2008-05-29 @ 07:45:01
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Sophie... DITO!



KRAM TEBAX

2008-05-29 @ 10:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0