Fröken Supereffektiv...

Alltså vilken helg.... säger bara vilken tur att det blev arbetsvecka igen....för det tempo jag har haft den här helgen mår nog inte kroppen bra av i längden. Det har tvättats, slipats. målats, promenerats, städats, handlats, bakats, umgåtts med vänner.... ja listan kan göras längre :) Ojojoj vad jag har hunnit med saker.... känns hur bra som helst :D..... Å det bästa... det var inga måsten, bara saker som jag ville göra :) Nu är även mitt sovrum nymålat, inget mörkblått?? sovrum längre... Tror ni kakelugnen syns bättre nurå??? *nickar* Sååå fiiint blev det :D

Hann som med en liiten fest oxå.... jooo men sååå trevligt det blev :D... Mary kom som med förslaget, fröken V ville med åå jag??? svårövertalade??? närå, skulle inte tro det ;P..... V kom hem till mig och vi satt i soffan och myste till oss, sen gick vi vidare till Mary... en mycket snäll pojkvän ställde upp och körde oss hela vägen ner till stan (tack J)... jobbigt att gå i heeels :)  Sen blev det rumpskak och drinkdrickning "all night long"... trevligt iniativ där Mary ;D

NU - väntar på hotellfrulle
SEN - jobb, jobb, jobb
SENARE - hämta mina älsklingar *längtar*
IKVÄLL - myyyys med barnen :D

Så det känns skönt att var tillbaka....


Kommentarer
Postat av: veronika

Hej gummsan! åhh va myssit vi haft i helgen;)) måste ju komma o se hur rummet blev som!!*krama*

2008-05-05 @ 10:36:21
URL: http://varmlandskan.blogg.se
Postat av: Ulrica

Veonika... vännen vi har haft den bästa helgen ;D Du vet att det bara är att komma min dörr är alltid öppen för dig..
*kram tebax*

2008-05-05 @ 11:24:22
Postat av: Karin

Låter som en bra helg! Blir alltid så sugen på hotelfrulle nör jag läser din blogg, ha ha:-)

Hoppas du får det mysigt med kidsen ikväll nu då!

2008-05-05 @ 15:26:26
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Karin... jomen visst är det gott med hotellfrulle :)men jag har ju som blivit bortskämd jag... 5 dagar i veckan då blir man lite lätt blase :)

Ha en bra kväll du oxå!

2008-05-05 @ 15:40:38
Postat av: Sophie

Snart äre DISCOFEST bruttan!!! :D Äru laddad???

2008-05-05 @ 21:46:53
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Sophie... DISCOFEST!!! Shit vad kul det ska bli :) Meeen jag har som inte köpt nån biljett än *erkänner*.... Måste fixas :D

2008-05-08 @ 08:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0