Gäsp...

Trött idag.... blev en sen kväll igår, ibland blir det så..... Det är bara att ta sig i kragen å dricka kaffe i dag.... blää... tycker ju som inte riktigt om kaffe jag, är ju en the-tjej... . Om jag ska dricka kaffe så ska det vara whiskey, farinsocker och grädde i, då blir det mums :D Det blir nog inget sånt på jobbet....  man blir nog pigg av the oxå...

 Trötthet... min sitter i mina axlar. och mellan skulderbladen, det spänner och värker....hmmm... skulle kanske behöva en massage..... Nån som känner sig manad att ställa upp att knåda mina stackars muskler???

NU - lunch kanske?
SEN - jobb, jobb, jobb
SENARE - städa inne och på verandan
IKVÄLL - slappna av och somna i bra tid

Gäsp igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0