Glömde nästan bort...

Att berätta om min härliga morsdag... hur kunde jag det :) Vi hade en underbar dag till havs på mysiga MS Medvind med gott sällskap och tillhörande buffé.... Barnen åt som aldrig förr, ååå mamman oxå :) Havsluften gör en hungrig ;).... Vädret var perfekt - solen sken och det var ljumma vindar... vi fick sitta uppe på "soldäck" så vi hade bra utsikt över havet och alla husen på öarna , barnen jublade.... Snälla Mr O kom och frågade om barnen ville följa med och träffa kaptenen.... Gissa vad svaret blev??? JAAAAAA!! Vi fick se hur det fungerar hos kaptenen och barnen ställde frågor om allt möjligt och kapten Anders svarade efter bästa förmåga.... sonen var mäkta imponerad av "sjörövarratten" som kaptenen styrde med... hihi.... Måste jag säga att Mr O var killen med stort K resten av resan :) Sonen ville aldrig sluta prata med honom :D.....Den bästa morsdagspresenten var barnens leenden och att se deras ögon lysa.....

Myyys barra....


Kommentarer
Postat av: Mia & Tilly

Mr O är bra att ha han :o) Själv var även min första morsdag underbar... jag fick komma hem från bb med min underbara dotter.



Saknar dig!! KRAM

2008-05-28 @ 03:55:31
Postat av: Ulrica

Mia :D.... Önskade dig den bästa morsdagen!! Å Tilly är ju söt som socker :)



Saknar dig med!! När ska vi ses funderar



STOR KRAM TILLBAKS

2008-05-28 @ 08:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0