Händelserik dag...

Igår hände allt på samma gång... hade väl en rätt så välplanerad dag igår på morgonen när jag kom till jobbet... allt var så struktrerat som det bara kan bli... Det var jobb fram till 10, sen den obligatoriska hotellfrullen... efter det var det uppföljning av en stor offert som jag har ute... driftsmöte åå då passar jag bokningstelefonen... halv tre skulle sonen hämtas för att vi skulle till skolan på klassträff inför hösten..... Mitt i allt detta så tycker vår bokningchefs bäbis att det är dags att förbereda sin mamma på att snart kommer jag till världen...Hon kommer in till mig å ser LÄTT skärrad ut... "jag tror att vattnet gått" säger hon.... Det blev en snabb överlämning till mig och sen en resa till förlossningen. Detta är även den goda vännnen till mig som frågat om jag ville vara med på hennes förlossning :) Som tur var så ställde hennes man in sin planerade Estlandsresa, han skulle nämligen ha åkt i förrgår.... i morse kom sms:et... Det blev en flicka å alla mår bra :D........

Jag å barnen gjorde en liten utflykt till Birsta.... det blev ny musik till go flickan och ett spel till favvis pojken.... mamman då??... jo jag hittade kanske den bästa klänningen till det stundande bröllopet, en sån där som man bara sätter på sig åsså känns det YES.... har även hunnit få en del smakråd å alla säger YES..... ett problem bara den är svart... Hur gör man? *funderar* Har fått godkänt av "the bride to be"...... man kan kanske ha färg på skor och accessoarerna....hmmm... Tips? Anyone.....

NU - lunch
SEN - jobb, jobb, jobb
SENARE - mor å far på besök, lek med de bästa barnen
IKVÄLL - läsa min nya bok i soffan

Jomensåatt..... här händer det grejer vill jag lova ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0