Helgen..

Jag har haft en "bussy" weekend... det började ju med den berömda discofesten. Sååå himla roligt det var :D Alla var ju jättefina i sina outfits och det är precis som att alla släpper lös lite extra när det är temafester....mycket roligt :D Måste jag tillägga att jag stod på dansgolvet hela kvällen?? Eller ser alla det som en självklarhet?? Bara för att klargöra då... JAAA.... jag var  "on he dancefloor all night"..... Fia...filmerna vill jag se först av alla så jag kan cencurera ;D..... Efter en god nattsömn så var det dags för resa söderut med Mary, myyys.  En resa full av skratt, sång och SNÖ?? i en King Cab utan fungerande torkarblad, men vi kom fram helskinnade. I den trevliga lilla staden blev det shopping och middag med trevligt sällskap :D Gör jag gärna om ;)...... Söndagen fylldes med diverse trädgårdssysslor och städning *duktig flicka*....

I dag blir det ju "min" vecka igen... my bejbis kommer till mig... åh vad härligt... längtar till klockan blir 17 så jag får åka och och hämta dem......

NU - jobb
SEN - alltid hotellfrulle :)
SENARE - upphandling med tåget om deras nätter
IKVÄLL - myyys i soffan med barnen



En liten bild från i fredags... rosa ögonskugga kanske man
inte har varje dag :D.... ps.det är jag till höger ;) ds. 

Kommentarer
Postat av: Elaine

Kul att ni hade så skoj! :)
Du var den FINASTE stumpan! :D

2008-05-19 @ 10:01:56
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: Sophie

Filmvisning snart då? ;P

2008-05-19 @ 10:59:46
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Laaane.. missed you bejbi, du skulle ha varit med *sakna*.... Ååå du tack kompis, jag ska använda rosa ögonskugga även i fortsättningen ;D

Sorhie... ja när ska vi titta på Flashdance 2? ;P

*kramar om go tjejerna*

2008-05-19 @ 12:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0