Hellooo friday...

Som jag har längtat... har haft mycket att göra den här veckan så helgen känns som välkommen. ....att inte måste kliva upp 06:00 varje morgon....åååå såå skööönt :) Ikväll är det fotbollsträning för sonen. Jag och fin flickan sitter på sidlinjen å hejjar på med vattenflaskorna i högsta hugg :)... Sen blire fredagsmys med Mary och hennes barn... härligt... det ser jag framemot :D

Känner mig trött idag.... vi har sjukt dålig luft på kontoret. Alla på jobbet lider av samma symtom idag... det är som inte bra att sitta på kontor,  man ska vara ute å springa om dagarna.... mycket trevligare :) Vi har dörrarna på vid gavel här idag... meeen det blir som inge bättre... hmmm.. kanske inte beror på luften, det kanske är pga att det är fredag :) .... alla vill som hellre vara ute i det vackra vädret, så även jag :D  Känns skönt att veta att det ska vara solsken hela helgen. Då missar jag ju inget när jag sitter inne idag....

NU- lunch utomhus kanske??
SEN - jobb, jobb, jobb
SENARE - hämta barnen med cykel *duktig*
IKVÄLL - myyyys barra

Jomensåatt....
 

Kommentarer
Postat av: Elaine

Sitter här hemma nu och äter cashewnötter o tänker på dig kompis.. :)
Inte för att du är en nöt alltså.. fniss.. hihi.. ;)

Pussen å kramen e.

2008-05-09 @ 16:02:25
URL: http://elainerodin.blogg.se
Postat av: Sophie

Oki ;D Haru köpt biljetten? Sista dan imorrn!!!! Hoppas du o barnen får en fin helg gumman.... *KRAMA*

2008-05-10 @ 00:21:39
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: veronika

Hellu! hade ni myssit på utflykten idag?;) synd att jag var på birsta o shoppade;( annars hade jag kommit direkt.*kraam*

2008-05-10 @ 18:25:44
URL: http://varmlandskan.blogg.se
Postat av: Ulrica

Elaine... Näää det hoppas jag att du inte tycker, att jag är en nöt alltså :) Tänker på dig oxå kompis ...

Sophie....ÅÅÅnene det har jag ju glömt :S Shit alltså... måste ordnas... Önskar dig en fin fin helg oxå gumsan...

Veronika... Det var hur myssigt som helst... saknade dig dock :)Nästa gång blir du med :)

*KRAMA ALLA FIIIN FLIKKORNA*

2008-05-10 @ 18:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0