Hmmm...

...har en sån där känsla, en sån som man inte riktigt kan placera......magen pirrar, huden knottras.... jag är ömsom varm ömsom kall.... är lättrörd, i går kväll kom tårarna när barnen hade somnat., älskar dem så det gör ont....  Även idag på jobbet var tårarna nära, jag har världen mest omtänksamma kollegor som frågar hur jag mår åå då brände det bakom ögon locken..... Vad är det som händer med mig?? Känner mig extra känslig och sårbar idag....  Kan det vara som så att det är  "tjejveckan" som är i antågande??

Ulrica funderar.....


Kommentarer
Postat av: veronika

men lilla du, tänker på dig o skickar stooor kram!!

2008-05-20 @ 12:03:10
URL: http://varmlandskan.blogg.se
Postat av: Ulrica

Tack älskade V
Kramar tillbaka...hårt...

2008-05-20 @ 12:19:12
Postat av: Elaine

Kom ihåg att det ibland kan vara skönt att inte hålla tillbaka den där tåren.. bara låta den vara... låt den komma om den vill..

Tusen kramar..

2008-05-20 @ 22:28:28
Postat av: Sophie

Haha.. Det låter som om det är precis DEN veckan.. ;P Hoppas du mår bättre imorgon gumman!

*KRAM*

2008-05-20 @ 23:24:53
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Elanie... min "bästaste" tjej :) Min tårar trillar ofta dom, här hålls ingenting inne...



Sophie... idag är en bra dag, å jag känner mig "pretty happy"



KRAMA OM

2008-05-21 @ 11:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0