Jag - slarvmaja???

Nää skulle inte tro det..... men jag kan vara otroligt tankspridd. Bästa exemplet på det idag är: .... jammen började kvart i sex idag, vanligtvis börjar den kvart i sju...... när kom Ulrica till gymmet??? Kvart i sju såklart..... fastän jag hade fått skriftligt på att det började kvart i sex... tyyypiskt, jag som var laddad till tusen... nåväl... det blev en promenad istället :) meeen attans ändå alltså... ville ju som dansa idag.... Undrar om gardinsömnad frigör lika mycket lyckoendorfiner som en danspass gör *funderar*.... hmmmm.....troligtvis inte, meeen jag blir nog glad när jag ser slutresultatet... så "to the symaskin".....

Är ändå in a very good mood ;D

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hahaha.. Läs igenom det du just skrivit!!! ;P

Å du, känn dig utmanad!

2008-05-13 @ 22:40:09
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: veronika

Åh nejje missa du dansen! men vi fick ju god mat på stan istället;)) hoppas brallisarna passar nu då!! hörs imorrn,*kram*

2008-05-14 @ 08:13:55
URL: http://varmlandskan.blogg.se
Postat av: Ulrica

Sophie... haha... jaaaa jag säger ju det, tankspridd?? Jag?? Närå :D Har ändrat texten nu då :D Utmaningen - den är tagen!

Veonika... jomenvisst hade ju fattat lite fel då:D mmm...god mat å gott sällskap blev det ju ;)

Kram på er girlies

2008-05-14 @ 09:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0