Japp det blev fredag till slut...

Ååå jag är lite pirrig.... har en händelserik helg framför mig.  Ikväll är det ju DISCOFEST... tjoo hoo vad kul det ska bli :D Har som övat in alla moves, ni vet, riktiga discomoves.... övade framför datorn igår... hade Flashdace på, shiiit vad hon dansade, på filmen alltså,  ååå jag med föresten :P ......Sitter och jobbar med mössa på huvudet idag, har massa små "papilotter" i huvudet, de måste ju döljas ...... vad gör man inte för ett riktigt 80-tals fluff ;D Imorgon blir det roadtrip med Mary... Hur kul kommer inte det att blir?? Mer shopping i andra städer tycker jag.....

Idag har jag haft upplärning.... Vi har anställt en försäljningschef för hela Norrland och han började i går. Mitt jobb är att lära upp honom... hmmm... nåväl... han har varit läraktig *duktig kille*... Vi har gåttt igenom alla system och hur jag jobbar med avtal ååå en massa annat som ni kommer att somna av om jag berättar :) Så han har fått gå hem för dagen, men jag blir kvar ett litet tag till.... har nedräkning nu.... bara 1½ timme kvar innan festen börjar. Ser framemot att se hur grymt snygga alla kommer att vara i sina discoutfits... hehe... Vi kommer att dansa "all night long"...

NU - förbereda för nästa vecka
SEN - hårfluff, ombyte och discomakeup :)
IKVÄLL - självklart blire PARTY

Rapport imorgon om hur kvällen varit ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0