Joo jag vet...

....att det varit dåligt med uppdateringar här... har mycket i huvet...många tankar, meeen jag får som inte ner dem på papper.... lika bra kanske :) Har mina barn den här veckan, som jag har längtat efter dem.... massor... Igår hade vi en härlig kväll i lekparken med goda vänner. Jag fick nätt och jämt hem dem... väl hemma så var det duch, pyjamas, kvällsfika åå tandborst på 15 min... sen sov dom, älsklingarna...

Idag har man blivit bjuden på lunch..... underbar thaimat.. mums :P.... en av våra härliga städerskor hade lagat, det tackar jag för :D.... har även fått en härlig anskitsbehandling i dag, en försenad födelsedagspresent... sååå skööönt det var. Kan varmt rekomendera Mariells hudvård, superproffsig och hur trevlig som helst. Så man kanske kan säga att jag har ett nytt ansikte nu :) Känns som en bra dag än så länge.....

NU - jobba ett litet tag till
SEN - hämta branen
SENARE - min farmor fyller år :)
IKVÄLL - mera målning??

När tar målarfärgen slut????

Kommentarer
Postat av: Karin

Har nog glömt att fråga hur gamla dina busungar är? Blir lite nyfis...
Kram K

2008-05-07 @ 22:07:23
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Karin... Min pojke är 6 år och min flicka är 4 år...mina älsklingar :)
Kram tebax

2008-05-08 @ 08:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0