Ooo härliga måndag??

Hur var det egentligen.... är det härlig med en ny vecka?? Jooo.... en ny vecka nya utmaningar, eller?? Förra veckan var i alla fall en helt underbar vecka för mig, så jag vill gärna hålla kvar den känslan ett litet tag till :) Det var ju min "barnvecka" och vi har haft en helt fantastisk vecka tillsammans... vill som inte att det ska ta slut. Det har varit en vecka med mycket lek.... både utomhus, inomhus och kärlek...älskar dem sååå :) Vi har varit med goda vänner och det har varit sjukt mycket skratt, god mat och dryck. Me like :) Nu ska de vara med sin pappa en vecka och jag kommer att sakna dem... thats life I guess..

Känns som att det kommer bli en bra vecka... har som många roliga saker inplanerade :) Det blir träning och hemmafix... och inte att glömma bort DISCOFEST på fredag. Sen blir det en liten utflykt med Mary på lördag, det kan bli hur kul som helst. Mindre roligt med bilåkning i fall jag skulle råka vara liiiite bakis :)..... Återkommer med mer detaljer senare...

NU - jobb, jobb, jobb..
SEN - blire "shake that ass" med Fia
IKVÄLL - gardinsömnad??

Kommer nog att ordna sig denhär veckan oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0