Pollen.... är det ett virus??

Jag är ironisk..... men jag tycker att alla i min närhet är drabbade.... alla snorar och har täppta näsor, ögon är svullna och rinner...  Folk  tar sprutor för att slippa ta tabletter som ska hjälpa mot detta fenomen.... Vad är det med detta pollen?? Smittar det?? Eller är det så att det är väldigt lätt att skylla på pollen när man i själva verket är förkyld. För är man förkyld är det ju en massa saker som man inte ska göra... typ träna, man ska ta det lugnt och varava ner... ta hand om sig själv helt enkelt. Är det så att i vårt samhälle idag så har man inte tid att vara förkyld, åå då är det ju lätt att skylla på pollenallergi.....Jag känner med alla som är drabbade, tänk att inte kunna gå ut och njuta av solen och alla löv som knoppas, blommor som vill slå ut i blom.....Jag har ju varit oförskämt pigg hela våren, men idag känns det i ögonen som att jag skulle kunna börja gråta närsomhelst. Min kollegas diagnos - pollen.... Men jag har ju ingen allergi...

NU - alldeles strax hotellfrulle
SEN - jobb, jobb, jobb
SENARE - shopping med miss V
IKVÄLL - dansa, dansa, dansa...

Take care alla snuviga vänner....

Kommentarer
Postat av: Sophie

Skaru dansa me mig ikväll kvart i sex????? :D:D:D *hoppas*

2008-05-13 @ 11:45:01
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Sophie... meen det vet du gumman :D... Ska shoppa med Veronika först, sen blire dans serru... you and me... shake that ass ;p
*KRAMA OM*

2008-05-13 @ 12:05:22
Postat av: Sophie

*puuuuuuh*

Det var inte jag som skrivit fel! ;P

På fredag ska vi dansa iaf - discodans! :D:D:D

*KRAMA OM*

2008-05-13 @ 20:27:22
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Sopihe... närå det var ju bara tankspridda Ullis ;D

Japp på freddag smäller re... on the dancefloor baby :D:D :D

*KRAMAR TEBAX*

2008-05-13 @ 20:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0