STOP!

Jomen så är det för mig just nu... har som kommit av mig känns det som... ibland kan det ju bli så när oväntade saker inträffar, eller när man upplever något som man inte hade förväntat sig...man blir som handlingsförlamad :).... Jag har produktionsstopp.... har bara en massa tramsiga tankar som far omkring i huvudet :) Kan ju vara mysigt oxå, men nu är det dags att skärpa till sig!!

Jobb, jobb, jobb.... mycket att göra på jobbet just nu, har ju två jobb att göra pga att den lilla bäbisen kom 4 veckor tidigare än planerat....Sitter med en offert för Luleå Hockey och deras bortamatcher i Sundsvall... vill ju gärna ha deras bortamatcher hos mig...ojojoj vad fel det där lät ;p ... bortamatch hos mig..hehe.. Skämt å sido. De spelar ju i Sundsvall vid 3 tillfällen under säsongen 2008/2009 och jag försöker få dem att bo hos oss. Tjejerna i receptionen jublar! :D... meeen jag har inte tryckt på sändknappen än... har ju produktionsstopp... Sen så kommer ju the one and only Rod Stewart till stan i helgen å vårt hotell är proppfullt: Ska bara (precis som Alfons Åberg) gå igenom alla ankomster och olika grupper en sista gång för att dubbelkolla.... ska bara... det sitter långt inne just nu...

Kan nån komma och trycka på min ON knapp??.... vill vara mitt normala effektiva jag igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0