Tankar....

Har ju som varit mycket rapportering här nu.... och mindre av mina tankar.... Nu blir det ändring på det. En sak som jag funderat över på senaste tiden är om... hur ska jag lägga upp det här nu rå, vill ju inte att ni ska tro att jag är knäpp :).... Jag har funderat över anledningar till varför saker och ting händer. Sker allting av en anledning eller är det slumpen som avgör? Är det så att det finns en mening med det som händer... att vi ska vidare på vår resa och de prövningar vi utsätts för rustar oss för det som ligger framför oss?? Jag hade en diskussion om detta med en väldigt god vän härom dagen.... vi hade svårt att enas om hur det ligger till.... Vissa saker händer nog av en slump, men det stora sakerna i livet "happens for a reason".... vi kom fram att araberna nog har rätt i det dom säger "In Shalla - om gud vill" .... meeen om man inte tro på gud då??

Mitt liv har ju varit kaos... men nu börjar bitarna att falla på plats åå det känns otroligt bra. Jag har en lång väg kvar, det är jag medveten om, min resa den har precis börjat.... Är det så att allt det som hänt i mitt liv har gjort mig till en bättre människa?? Jag vill gärna tro det! Jag är stark och självständig men samtidigt väldigt ödmjuk för vad livet har att ge mig... jag tar ingenting förgivet.... Allt det som jag har varit med om gör mig bättre rustad för de utmaningar som ligger framför mig... jag vet vad jag klarar av - vart mina gränser går... livets läxa till mig... and I´ve done my homework.... men är det så att det finns en högre makt så vill jag nog säga "In Shalla "varje dag.... för ibland så fungerar det....

Var det någon som orkade läsa ända till slutet??


Kommentarer
Postat av: Elaine

Jag! *räcker upp handen*

2008-05-19 @ 14:46:18
Postat av: Mia

Jag med... *räcker även jag upp handen*

2008-05-19 @ 16:50:52
Postat av: Ulrica

Meeen goooo flikkorna....
*kramar om*

2008-05-19 @ 18:49:18
Postat av: Sorhie ;)

Å jag räcker oxå upp handen ;P

Flashdance 2 när som! :D MSN? *KRAM*

2008-05-19 @ 19:37:24
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Jomen jag vet att jag får en lätt släng av dyselexi ibland när det ska gå fort att skriva.... såå sorry Sophie :)eller Sorhie?? ;D Flashdance 2 på MSN låter ju bra!
*KRAM TEBAX*

2008-05-19 @ 19:43:21
Postat av: veronika

Heloo vännen! hoppas ni hade det bra på resan;) imorrn åker ja ner till mamma o blir borta hela veckan. Vi kan väl höras nåt efter det!*kramar*

2008-05-20 @ 08:36:40
URL: http://varmlandskan.blogg.se
Postat av: Ulrica

Veonika... ha det så gott i Värmland å ta hand om mamsen. Ring om du behöver prata, annars så hörs vi när du kommer hem.
*KRAMAR OM*

2008-05-20 @ 12:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0