Betydelse....

Det finns en person i mitt liv.... den personen har visat sig betyda otroligt mycket för mig..... den personen ställer upp i vått och torrt... den personen gör mig glad och sprallig.... den personen lugnar mig när det behövs.... den personen lyfter mig när jag är nere....den personen följer med mig på mina galna upptåg....den personen lyssnar på mig.... den personen kommer med goda råd.... den personen hjälper mig med det som känns svårt..... den personen delar det som är roligt med mig..... den personen skrattar med mig tills tårarna rinner..... den personen gråter med mig....den personen dansar och sjunger med mig.... den personen ger kraft till mig.... den personen är ärlig mot mig..... den personen är min vän... en vän som jag är otroligt rädd om och som jag vill ge allt detta tillbaka till....

Tack för att du finns.... I love you, you know.....

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad fint skrivet. Hon tycker säkerligen detsamma om dig:-D



Kram & trevig helg!



//Kakan

2008-05-30 @ 14:05:09
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0