Utmanad...

Av Sophie och Elaine....

Tre namn jag går under

- Ulrica... jomen det vanligaste....av Elaine även kallad världens bästa :D
- Ullis...
- Ulla...
Åssså inte att förglömma... mamma förståss...
Det blev ju fler namn jue.... meeen kärt barn har många namn ;P

Önskemål: älskling, honey, gumman, sweetheart, my love, kärleken......

Tre saker som skrämmer mig

- Att något hemskt ska hända mina barn, familj eller vänner
- Att se tillbaka på livet och tänka att jag skulle kunna ha gjort bättre... att inte uppskatta de saker som faktiskt gjort mig till den jag är... även om det inte alltid varit lätt
- Att vår värld/miljö är på väg utför... när ska vi stanna upp och lyssna på Moder Jord?

Tre saker jag har på mig

- Mitt favvosmycke med barnens namn på...
- Svarta jeans
- Svart kavaj

Är ju som på jobbet och då blir det inte roligare än så :)

Tre saker jag tycker om

- Min barn såklart
- Mina nära och kära
- Att dansa :)

Tre saker jag ska göra den närmsta tiden

- Mysa med Mary (ikväll)
- Discofest (på fredag)
- En liten resa (på lördag)

Tre av mina favorit låtar just nu

 -4 min med Madonna ft Justin
- No Air  med Jordin Sparks ft Chris Brown
- Curley Sue med Takida

Tre saker jag verkligen vill ha

- Mer pengar
- God hälsa resten av livet
- Tid över att göra precis ingenting på

Så ser det ut för mig. Det här är väl en lista som lär ändras flera gånger under en livstid.... men en sak som är säker det är att mina barn, min familj och vänner alltid kommer att vara med....

Jag utmanar... hmmmm...  alla som jag känner

Skönt om er mina hunnies....

Kommentarer
Postat av: lotta

Vilken fin sida....super!!!
Har du gjort själv eller fått hjälp?
Kan du tips mig hur man gör eller vart man fattar hur man gör, eller någon bra som vill hjälpa mig hi hi

Verkligen fin sida..

2008-05-15 @ 10:37:39
URL: http://blondinernas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0