Vad händer??

Alltså det är ju redan torsdag... vad hände?? Jag tyckte att det nyss var måndag jag... Har i och för sig varit full fart ända sedan i helgen, kan ju bero på det.... och som den gamla klychan " tiden går fort när man har roligt" .... ååå vad jag har haft roligt den här veckan. Att umgås med sina barn är den största lyckan i världen.... allt blir roligare, även de tuffa och jobbiga sakerna... I kväll ska vi ta det lugnt å bara vara med varandra - leka, rita, cykla - bara vi tre :) Ta vara på tiden med varandra för snart är det måndag. och då blir jag ju solo igen....

Jag har världens nyhet.... ni får gärna skvallra till alla ni känner.. oooo vad alla blir nyfikna nu.... hihi.... de är ingen sensationell nyhet om mig själv om ni trodde det.... nå sånt har jag inte att bjuda på just nu, men om det skulle finnas så är ni de först asom får veta.... ja just ja, vart var jag nån stans... nyhet... hmmm .. så var det ja... Håll i hatten för här kommer det. Den 26 maj kör vi igång med renoveringen av FIRST HOTEL STRAND... 100 rum kommer att totalrenoveras!!! Stilen kommer att vara modern med känsla av stil och klass. Säg välkommen till Sundsvalls nya inneställe för borta boende ;D

NU - har jag många samtal att ringa
SEN - hämta barnen
SENARE - myyys barra
IKVÄLL - date med lackfärgen till snickerierna

PS. Alltså jag har tänkt på en sak... de som har börjat med botox och sånt hittar ju alltid något nytt ställe som behöver injeceras pga av att det första stället är så slätt och fint...... För mig är det på samma sätt fast med målarfärg... när har jag målat klart på ett ställe så upptäcker jag snart ett nytt som oxå behöver frächas upp pga att det blev så fint där jag alldeles nyss målat Min fråga är: Finns det hjälp för det här? Är det någon form av beroende? .....eller är det en övergående fas som det bara är att acceptera?? DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0