Kanske tillbaka?!....

Oooj, det här var länge sedan. Få se nu... hmm... här på bloggen har det varit måndagmorgon rätt så länge nu och nu är det fredagförmiddag. Alltså har det gått vaddå?! 3 dagar ;D.... Skämt och sido, det är nog 3 månader sedan jag skrev något här.

Det hinner hända mycket på 3 månader! Vart ska jag börja.... åå vart ska jag sluta...
Jag tror jag börjar med att berätta slutet :) Det har gått 9 månader sedan jag separerade och en del bitar har börjat falla på plats, medans det är långt kvar för andra bitar.... men det är ju så att allt tar tid, vissa saker behöver bara lite mer tid...

Jag mår bra nu, för det mesta :) Det finns ett lugn inom mig, en säkerhet på att jag klarar av det här.... vad jag än ställs inför så vet jag att jag klarar det. Allt det som hänt runt omkring mig det senaste 9 månaderna har gjort mig till en starkare människa och det är jag glad och tacksam för. Jag säger det igen - jag mår bra nu....
 
...åsså är jag förtjust och kanske tom lite smått förälskad.... mer förtäljer inte historien ;)
Åååå det är en hemlis, så berätta inte för nån ;P

NU - work just a little bit
SEN - kanske en trip till Birsta
IKVÄLL - basket?!?


Kommentarer
Postat av: Elaine

Nämen dra på trissor, kors i taket, dra mig baklänges osv osv!



Välkommen tillbaka kompis! :D



Kramar e.

2008-11-28 @ 23:35:18
URL: http://twinsisters.blogg.se/
Postat av: Miss Mia

Härligt!! Saknat dig här, vart in och tittat varje dag, så glad att du är tillbaka. Tänker massor på dig ska du veta... finns här om du vill och behöver. KRAM

2008-11-29 @ 11:40:41
URL: http://www.lyth.nu
Postat av: veronika

kul att du är tillbaka igen gummsan!puss o kram

2008-11-29 @ 15:25:48
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Sophie

Underbart att söta Ullis är tillbaka! :D Jag har oxå varit in här o stirrat på samma gamla måndagsmorgon sååå många ggr... hihi....



KRAMAR OM

2008-11-29 @ 16:36:56
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Jomen flickor jag är tillbaka... kanske bara för ett tag. Vi får väl se :D Kul att ni läser!!

2008-12-01 @ 12:19:33
Postat av: Åsa

Här hade det hänt grejjor sen sist! Hade gett upp hoppet om ett nytt inlägg, men plötsligt händer det ;) Grattis till pirret, underbart för dig!

2008-12-03 @ 18:45:33
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Åsa... ja du vet, jag är som en trisslott, plötsligt händer det ;P haha... Tack för att du läser!

2008-12-03 @ 20:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0