Status update...

Jomen det blev ju basket i fredagskväll. Jag har nog inte varit på basket sen jag var tjugo, så det är ju en.... hmm... siså där 5 år sedan... give or take några år ;P Vi var ett gäng tjejer på läktaren som skrattade oss igenom matchen. Tänk att fötter finns i stl. 52!!! JAA ni läste rätt i stl 52. Ser sjukt roligt ut vill jag lova :D Ni förstår kanske vilken nivå vi befann oss på....

Lördagen gick i lugnetstecken. Så otroligt skönt att bara få gå hemma och påa på... pyssla... plocka fram julsaker. Jag gjorde en del egna julsaker och planteringar. Det blev riktigt fint *stolt* Ska försöka mig på det här med bilder i bloggen så ni får se. Behöver få en snabb lektion av någon kunnig bara... Syster Yster och henes man bjöd på middag  i Österro :) Moster Ulrica busade järnet med lilla Elina så hon hade svårt att somna på kvällen.. hehe... Hon ska snart blir storasyster Elina, sååå mysigt :D Efter middag, mys och bus så var det dags för jobb, på en lördagskväll... Jobb i garderoben på krogen = hur kul som helst. Som att vara ute fast man tjänar pengar istället för att göra av med dem :D Me like...

Så var det söndag då...
Ååå jag längtar tills ikväll...
När någon kommer och knackar på min dörr...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du är galen som tycker att det är kul att jobba på krogen.. Men det var kanske första gången igår...? Jag ger dig några månader till! ;P

2008-11-30 @ 13:24:58
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Sophie... vännen det var en engångs företeelse. Det var en privat fest i restaurangen. Håller med dig om att det nog kan vara jobbigt i längden... men bara för en kväll så var det superskoj.



Puss på re ;)

2008-12-01 @ 12:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0