A pretty happy girl....

Jomen det är jag... Det har hänt så otroligt mycket i mitt liv den här sommaren, omtumlande saker... sånt som jag aldrig trodde skulle inträffa... saker som bröt ner mig.... Nu mår jag bra igen :) Allt händer av en anledning. Jag har insett att för att bygga upp något nytt så måste det gamla brytas ner... och det är precis det som jag har gjort..... Återuppbyggt mig själv till en starkare Ulrica :) Just idag mår jag otroligt bra. Det har varit en händelserik vecka och jag har fått mycket bra saker uträttat :) Just i dag är jag "pretty happy"...

Jag har tillbringat två dagar i storsta´n... mycket jobb men oxå lite nöje ;) Det var produktiva dagar med ett välkomnat avbrott för en härlig middag och mys med en vän ;P... Då kan man inte vara annat än  "pretty happy"...

Idag är det fredag... underbart :) Det blir en lugn helg för mig. Jag behöver tid för återhämtning och eftertanke.... mycket i mitt huvud just nu.... många tankar som för tillfället är lite censurerade. I kväll ska jag mysa med goa vänner, lär bli många skratt och en hel del tjejsnack. Känns som det kommer att ge en mycket energi. Det är alltid välkommet och det gör att man känner sig "pretty happy"...

NU - promenad hem
SEN - på med mysbyxorna och iväg
SENARE - zzzzzzzz

Jorå... jag lever ;P

Kommentarer
Postat av: veronika

Hejje! jorå jag har ju bytt jobb;)) ska berätta sen;) är asförkyld o hängig;( ha en myshelg nu!!!

2008-09-05 @ 17:01:12
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Veronika...Tråkigt med din förkylning, men kul med det nya jobbet. Do tell :D

2008-09-06 @ 09:54:02
Postat av: Miss Mia

Saknade dig inne på jobbet då jag var in i fredags... skönt att höra att du mår bra. Tänker på dig. KRAM!!

2008-09-06 @ 11:27:18
URL: http://www.lyth.nu
Postat av: Ulrica

Miss Mia... åååh så synd att jag var ute å sprang när du var in:(.... Tänker massor på er!!

Massor med kramar till dig

2008-09-06 @ 16:17:25
Postat av: Karin

Jag har ju ingen aning om vad du varit med om, men är ändå glad att Du är glad:-)



Kram & trevlig helg!



//K

2008-09-06 @ 18:47:52
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Karin... mmm jag är glad. Trevlig helg till dig med!

2008-09-07 @ 08:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0