Längtan...

Jag är en trött flicka idag... kom i säng sent i går kväll. Jag hade även glömt att stänga av ljudet på mobilen så den började pipa mitt i natten... Orka svara!! Näää!! Vad kan folk vilja mig mitt i natten?? Då ska man ju sova...Nåväl, det gick ju att somna om men sååå trött jag var i morse. Längtar tillbaka till sängen...

Mina barn kommer imorgon... saknar mina älsklingar :) Veckan utan barn går bra, jag jobbar mycket och försöker ägna mig åt mig själv... men en hel vecka med barnen är som balsam för själen... då har man ett helt annat lugn i vardagen... Undrar jag vad vi ska hitta på för kul? Kanske en utflykt till helgen? Det är något att längta efter...

Hmmm... finns även annnat som jag längtar efter, men vad det är förtäljer inte historien ;P

NU - work just a little bit
SEN - lite små inköp
SENARE - sååå lugn kväll... längtar...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fasen vad hemlig du är!! ;D

2008-09-07 @ 16:20:36
URL: http://sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Sofia... jamen lite hemlig måste man ju vara ;D

2008-09-08 @ 07:46:16
Postat av: Elaine

Undrar vad som hände me vårt fika i helgen kompis...?



Ombokning..när?



Pussen e.

2008-09-08 @ 07:51:18
URL: http://twinsisters.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Elaine... jaaa vart tog den vägen?? Ombokning utan ombokningsavgift ;D Kom hem till mig ikväll??



pussen u

2008-09-08 @ 08:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0