Lördagsbestyr...

Så var det äntligen dags... för sovmorgon trodde jag. Lördagsmorgon och man får sova hur länge man vill, ligga å dra sig tills man har piggnat på sig, kanske tom frukost i sängen.... meeen det ville som inte min kropp idag.... näää det var bara upp med ögonen å superpigg kl. 08:00 *suck*.... Vad gör man i sådana lägen??? A) man försöker förtvivlat somna om B) öppnar en god bok och läser C) eller så gör man som jag, provar A och B men inser tillslut att det bara är att kliva upp... 
 
Så idag har jag hunnit med att... städa, lägan är "spotless".... packa upp och tvätta efter Sthlms resan, var inte så mkt men det är skönt att det är gjort... en promenad, inte i särskilt rask takt men ändå...en cykeltur ner till stan för lunch med flickorna, sååå himla trevligt... ååå sen är det jobb resten av kvällen...

NU - jobb, jobb
SEN - cykla hem
SENARE - pj´s i soffan och en film kanske...

Oj vilken lördag :D....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0