Härliga lördag :)

Idag vaknade vi tidigt... vi låg och myste ett tag i sängen och pratade om ditt och datt. Sonen hade önskemål om att åka bräda och dottern ville leka med en kompis. Deras önskan är min lag - så jag fixade :) Vi var i backen vid 11 tiden och solen var framme ett litet tag. Sååå himla najs :D... Min älskade son har åkt bräda 3 gånger med i dag och han är fantastiskt duktig *stolt mamma*. Idag var första gången han åkte bygellift och det fixade han galant! Vi var upp ända högst upp i backen och han åkte hela vägen ner... några småvurpor på vägen ner får man ju räkna med... men jag säger det igen, han är såå duktig... Lite bildbevis...


Här sitter han längst upp i backen


Åka ner... inga problem...


... inte ens när det är ganska brant...

Väl hemma igen så fick vi besök av Mary och hennes barn. Vi har ätit middag och nu blir det mys tillsammans resten av kvällen. Det blir nog en film för gullungarna så att mammorn kan skvallra lite ;) Känns som vi har lite att prata om... lite erfarenheter som byter ägare ;) Sånt där som man behöver ibland...

So for now... over and out!

Kommentarer
Postat av: Läsare..

Kul att barnen haft det bra.. Det är det allra viktigaste! Barnen är det allt vi har! Det enda vi kan lämna kvar.. Vart kommer brädan ifrån företen?

2009-01-17 @ 23:11:21
Postat av: Sophie

Oj vad du bloggar nu! Det gillar vi serru! :D



På onsdag ska vi va me varann å! Herregud så trevligt! <3



KRAMAR

2009-01-18 @ 00:53:26
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Läsare... jaa barnen är verkligen allt!! Vet faktiskt inte vart brädan kommer ifrån, vad det är för märke. Sonen fick den av sin pappa i julklapp. Du år fråga honom var den kommer ifrån :)...



Sophie... nu är jag på G med skrivandet igen :D Kul att du tycker om att läsa!!

Jaa på onsdag ska vi va me varann :D Myyys!!

2009-01-18 @ 11:05:24
Postat av: Miss Mia

Åh vad han är duktigt... Ser riktigt bra ut. Säg till nsäta gång ni ska till Nolby, så kommer jag och Tilly och tar en fika med er.

Ringer dig på måndag em på jobbet... har en fråga.



KRAM!!



PS. Tack för ditt sms, Det vet jag att du skulle. DS.

2009-01-18 @ 13:17:47
URL: http://www.lyth.nu
Postat av: Ulrica

Miss Mia... Klart jag hör av mig nästa gång :) Ring mig på måndag så pratar vi då.

KRAM!!

2009-01-18 @ 13:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0