Kväll..

Barnen är inte här... pappan ville ha dem en dag tidigare för han ska åka bort och kommer inte att träffa dem på 3 dagar. Det var ok för mig, men guuud vad tomt det känns när de åkt. :( Blir som lite rastlös då, klättrar nästan på väggarna. Det är bara att ta tag i något här hemma för att få tankarna på annat håll.... men vad??

Det börjar som att bli rätt så bra ordning här hemma nu... Jag har iofs några ramar som jag ska sätta in bilder på barnen i.... jaa där föll det ju... att få tankarna på annat håll.... Nåväl ramarna behöver ju sina vackra motiv och jag behöver något att göra. Så det är ju bara att köra på. Ta fram ramarna och de fina bilderna, göra jobbet och sen få upp mästerverken på väggen. Jag hade tänkt göra en sån där vägg med massa olika foton och olika stora ramar. Det enda som håller ihop är färgen på ramarna. Jag tro att det kan bli riktigt snyggt i vardagsrummet. Det är ju ett kul sätt att visa alla fina bilder på barnen... Jamen då har jag ju en plan för kvällen...

   
Några av bilderna som ska användas till den planerade fotoväggen...


Puss & Kram Alla

Kommentarer
Postat av: Elaine

Det finns inget bättre att ha på väggarna än fotografier..! Mys, hemtrevligt och PERSONLIGT.

Blir jättefint! :)



Kram Ellen

2009-01-18 @ 22:26:48
URL: http://twinsisters.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Elaine... jag tycker precis likadant :) Nu kom jag av mig igår så inget av det planerade blev av, men i dag är det nya tag!



Kram

2009-01-19 @ 08:02:51
Postat av: veronika

tomt blire när barnen åker:( men vill ska du kanske åka med mig till fia på ons då? ja kan hämta dig,kraam

2009-01-19 @ 14:11:39
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Veronika... ja det blir riktigt tomt :( Jag åker gärna med dig till Fia. Jag messar dig :D

KRAM

2009-01-19 @ 15:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0