Känslor...

Första dagen på den nya veckan...  Veckorna utan barnen har alltid varit jobbiga. Det känns såå himla tomt utan älsklingarna... Nu är de veckorna lite med tvetydiga. Jag vill inte lämna barnen, men samtidigt så vill jag, för jag får tid att träffa någon annan som jag tycker väldigt mycket om :) Jag längtar ju efter honom... Dubbla känslor... Men man ska väl njuta av nuet? Ta tillvara på varje härlig/rolig/underbar minut och bara vara :D... Därför njuter jag och tar tillvara på olika saker de olika veckorna :D

Jag lovade en sak i juni... att jag skulle berätta något när det var dags... nu är det så, dags alltså... att berätta... att jag har en pojkvän :)... Det finns en helt underbart, fantastisk person som får mig att må väldigt bra... som får mig att känna väldigt speciella känslor... som får mig att känna pirr och allt det där... det är min kille :D Nu är det sagt, men jag säger det igen... jag har en pojkvän... hihi...

 
Kärlek...

Så nu vet ni mina vänner...  om min relationsstatus :)

Puss & Kram Alla


Kommentarer
Postat av: Sophie

Myyyyyyyys gumman! :D

2009-01-19 @ 21:09:51
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Sophie... ja riktigt mysigt är det, å härligt, å pirrigt, å mysigt, å.. å.. å.. jag du fattar :D

2009-01-19 @ 21:13:52
Postat av: linda

Åhh va härligt!! :)) Det är du värd vännen!! Håll i han hårt och länge ;)



Kraaaam

2009-01-20 @ 14:29:25
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Linda... mmmm han är en riktig goding ;) Så jag håller riktigt hårt och jag vill att han ska stanna för alltid...

2009-01-20 @ 16:08:33
Postat av: veronika

japp det haru=) åh han är ju bara så himla snäll o fin! va rädd om varandra=)ja hämtar dig imorgon raring! kramis

2009-01-20 @ 21:27:30
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Veronika... jaaa han är ju bara sååå bra :D Syns imorgon bejbi :)

2009-01-21 @ 10:19:53
Postat av: Åsa

Enligt rykte och mitt eget tycke så har du hittat en jättemysigt kille, finns få av dem, en har jag ju själv ;) Spännande!

2009-01-21 @ 19:49:14
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Åsa... ja han är en riktig pärla! Jag har som förstått att du kanske vet vem det är :)Ååå det känns såå spännande :D

2009-01-22 @ 08:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0