Torsdag...

Har varit hemma från jobbet i 2 dagar nu... Stor hjärtat är sjuk... feber, snorig och en förfärligt hemsk hosta. Huua! Om jag kunde byta med honom så skulle jag göra det... Fast idag efter lunchen så börjar han piggna på sig... sååå sköönt...

Det är ju alltid skönt att få vara hemma från jobbet :)... men man hamnar ju så fasligt efter. Det är då det är skönt att man har ett jobb där man kan jobba hemifrån. Fast just nu är jag inte så där överförtjust i mitt jobb, såå himla mycket stress. Vi är 2 personer som ska göra 3 personers jobb... hmm... jaaa det blir som rätt så mycket att göra då.

Nu blir det lite stillsam lek med sonen.... Vi har ett spel om djur i världen som han tycker väldigt mycket om, så det blir nog en spelstund. Man ska svara på frågor om djuren och placera ut dem på rätt världsdel. Även mamman blir allmänbildad av det spelet.... hihi... Sen blir det muffins. Jag har som fått dille på att baka muffins.... j*drans Ellen som ska lära ut det superhemliga receptet på det oootrooligt goda och kladdiga muffinsarna. Du driver mig rakt i fördärvet Ellen ;D

  Muffinsfika... mums :P

Puss & Kram Alla

Kommentarer
Postat av: Elaine a.k.a. Ellen

Jag säger bara - VÄLKOMMEN! :D

2009-01-15 @ 15:20:05
URL: http://faldarello.com
Postat av: Ulrica

Elaine... Jamen tack då :D Känns ju riktigt bra det här. Vi får väl ta en kväll när vi äter och bakar tillsammans.

2009-01-15 @ 17:40:36
Postat av: veronika

Ullis du har ju fått en nominering av mig!! trevlig helg nu;stor kram!!

2009-01-16 @ 11:30:18
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Pia Alm

Hej Ulrica,

härligt att läsa din blogg. Du verkar må så bra. Det är du värd. Hoppas vi springs på snart! Kram

2009-01-16 @ 11:36:32
URL: http://penntrollsord.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Veronika... Åååh tack vännen :D Trevlig helg till dig med. VI kanske ska hitta åp nått ilsammans nästa vecka?

STOR KRAM TEBAX



Pia... Jamen gulligaste, sötaste Pia. Ja, jag mår bra nu... väldigt bra... Anledningen till det kan vi prata om över en fika? Vi får planera in ett på springande kanske?? Kram Kram

2009-01-16 @ 15:09:30
Postat av: Erica

Ja hur gott är det inte med muffins då!! Ser hur fint ut som helst :-) kram

2009-01-16 @ 20:53:23
URL: http://wonderwoman80.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Erica... muffins är den nya drogen ;P Det är bara att komma över och smaka.

2009-01-17 @ 15:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0