Bilder och mappar???

Jag blev utmanad av Fia... "Ta det fjärde kortet i den fjärde fotomappen och berätta om det" ... hmm... 4:e mappen?? har jag en mapp ens?? *leta, leta* jorå jag hittade en mapp :D Min dator är inköpt i maj-april i fjol, den gamla datorn står kvar i mitt gamla hem, där är även alla bilderna kvar... sååå då förstår ni....

Håll tillgodo med dem här...



Mina bejbis på väg från vår favvo-strand i somras.Smultron längs vägen... Kan det bli bättre??



Finaste dottern i karusellen på gatufesten ifjol....


Lena och Orup i oktober. Riktigt bra konsert som sågs tillsammans med goda vänner...


Härlig vinterdag i november. En promenad runt Sidsjön med riktigt trevlig sällskap ;)

Mina minnen/bilder är alla väldigt nya.... men otroligt härliga för det. Fråga mig om mina bilder nästa år då har jag med all säkerhet 4 mappar eller fler med roliga/härliga/underbara bilder... Både på nya och gamla bekantskaper :D

That´s all folks....

Kommentarer
Postat av: Elaine

Ååå sommaren.. sol, smultron, strand och små myror innanför brallan..



2009-01-28 @ 12:57:19
URL: http://twinsisters.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Elaine... haha... helt rätt på allt utom myror innan för brallan :)

2009-01-28 @ 14:37:33
Postat av: Sofia

Å de nya korten är minst lika bra som de gamla!!! :D

2009-01-28 @ 14:42:02
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulrica

Sofia... ja visst är dom det. Jag har ju så fina motiv på dom :D

2009-01-28 @ 20:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0